Cum să: Petreceți un weekend fără copii în Portland

Știu că toată lumea nu locuiește într-un zbor de două ore din Portland, Oregon. Și unii dintre voi chiar trăiesc chiar acolo, așa că un weekend în Portland probabil deține mai puțin interes pentru dvs. Dar dacă sunteți în posesia aceleiași combinații magice pe care o am – un set de bunici dispuși, doi copii care nu au nevoie să alăpteze și un soț care se pricepe să facă rezervări – atunci plecăm. (Și da, a plouat.)

După ce am luat cina cu Heidi și m -am uitat la postarea ei despre Portland, am avut câteva lucruri pe lista mea pe care voiam să le fac. Mai ales, însă, am vrut doar să mă relaxez – într -un oraș nou.

Am stat la Hotel Lucia Downtown. Amanda mea Amanda, care locuiește în Portland, a rămas peste noapte acolo cu soțul ei ca mini-getaway la începutul anului, așa că fusesem avertizat despre camerele mici. Din fericire, soțul de rezervare menționat mai sus a solicitat deja o cameră de colț, astfel încât cartierele noastre erau doar perfecte. Hotelul Lucia este foarte uimitor și situat central.

Prima noastră masă a fost la Clyde Common, un restaurant din partea de jos a hotelului la trendy. Este un loc minunat pentru prânz, deoarece ferestrele substanțiale lasă lumina chiar până la masa comună elegantă la care ești așezat, probabil lângă unii tipi cu barbă, pentru că în Portland toți bărbații poartă barbă.

În continuare, ne -am plimbat în jurul districtului Pearl, oprindu -ne la magazine drăguțe, cum ar fi Dig și Oblations, unde am cumpărat Julian o măsură de bandă pe o cheie, două dintre obiectele sale preferate s -au rostogolit într -unul.

După ce ne -am odihnit în camera noastră de hotel timp de o oră sau ceva, am fost ridicați de prieteni și ne -am îndreptat spre Toro Bravo pentru cină, unde m -am simțit total uimitor, deoarece atât de mulți cititori au menționat -o pe 101cookbooks.com. Mâncarea a fost grozavă, dar mi -a plăcut foarte mult că barul de la etaj a găzduit pe toți cei care așteptau o masă. Cumva era mult mai puțin stresant decât să aștepți o masă în San Francisco. (Poate pentru că toți tipii au barbă. Cu excepția soțului meu.)

Ryan și cu mine ne-am oprit pentru o băutură post-cină la Saucebox, care este un bar hipster care servește cocktail-uri excepționale și ceva mâncare pe care nu le-am încercat. Ryan a comandat o gustare care a implicat tofu și nu mănânc chestiile astea.

A doua zi am luat micul dejun la mama pe care o recomand cu siguranță. Chelnerul (cu barbă) era excesiv de entuziasmat de toate, dar ne -a dat un râs bun de Pride Pride din jurul cafelei. Um, au multă mândrie de cafea.

După ore întregi de plimbare în centrul orașului, inclusiv un check -out la Muzeul Meșteșugului Contemporan, unde o femeie a fost tricotată cu fir care fusese dezvăluită din îmbrăcăminte comercializată în masă, cum ar fi Gap și American Eagle, ca un gest de rezistență, am mâncat prânzul la Pearl Bakery și a mers la un film. Colegii părinți înțelegeți cu siguranță că nu am simțit că trebuie să vedem fiecare priveliște din oraș. Săriturile de la locație la locație fără a aduce capcane de gustări sau a privi ceasul a fost atât de eliberator. Nostalgia tuturor celorlalte vacanțe din Ryan și din trecutul meu împărtășit s -a aruncat în toată rătăcirea noastră fără scop.

Insula orașului cu Andy Garcia și Juliana Marguilies. Acesta este filmul pe care l -am văzut. foarte foarte bine. Și în siguranță de văzut cu părinții tăi. Am jucat Boggle și am gustat un zbor de beri în camera de robinet a lui Bailey după aceea. Cred că Ryan m -a bătut mai ales, dar doar pentru că l -am învățat cum să joace atât de bine.

În noaptea aceea am luat cina la Davis Street Tavern, unde am comandat căpșuni. Budincă de pâine cu ciocolată neagră cu cardamom și piper negru pentru desert. Da, a fost atât de bine.

Dimineața, amicul de liceu al lui Ryan, Brian, ne-a ridicat de la hotelul nostru împreună cu partenerul său Debbie și cu fiul lor de 7 ani, Hawk. Locuiau lângă noi în East Bay. Am mâncat mai multe mâncăruri delicioase și am ajuns să auzim despre taberele de fotbal ale lui Brian pentru copii și afacerea de fotografie a lui Debbie.

Ne -au aruncat la stația de cale ferată ușoară și ne -am îndreptat înapoi spre aeroport. Asta e tot.